CRM Wordpress

CRM Wordpress

CRM Wordpress

CRM Wordpress

مدیریت بازاریابی امروزه برای همه کسب و کار ها با هر اندازه امری بسیار مهم و حیاتی است، بسیاری از کسب و کار ها برای فرآیند ها و اتواسیون خود از ابزار های نرم افزاری استفاده می کنند. یکی از ویژگی این ابزار ها، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل مشتریان و کسب و کار برای تصمیم گیری و حرکت و رشد شرکت است.

نرم افزار CRM ابزاری است که به کسب و کار ها کمک می کند از طریق تجزیه و تحلیل بازاریابی ، روش درست بازاریابی انتخاب کنند که این امر منجر به رشد کسب و کار می شود.  برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار crm چیست لطفا از این وبسایت بازدید کنید.

نرم افزار crm چیست

تجزیه و تحلیل بازاریابی چیست؟
برای تصمیم گیری ها بر اساس تحلیل داده، ابتدا اطلاعاتی نیاز داریم که با آن ها تصمیم بگیریم. زمانی که کسب و کار ها از ابزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند، داده ها  جمع آوری می شود که در طول زمان یک بانک اطلاعاتی بسیار ارزشمند ایجاد می کند، بازاریابان بر اساس این اعداد و تحلیل داده ها می توانند تصمیمات مهم اتخاذ کنند. این شروع تجزیه و تحلیل بازاریابی مبتنی بر متن می باشد.

هنگامی که از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنیم، بانک اطلاعاتی زیادی از سرنخ های فروش و مشتری ذخیره می کنیم، که شامل هر تعاملی است که با شرکت در ارتباط است. این داده ها می توانند برای بهتر شدن سرنخ های فروش و تبدیل آن ها به فرصت فروش، مورد استفاده قرار گیرند.

بر اساس گذارش ها، نمونه ایی از معیارهای مفید برای اندازه گیری عملکرد اتوماسیون بازاریابی، نرخ تبدیل و درآمد ایجاد شده است.

به چند مثال برای تجزیه و تحیلی های بازاریابی با ابزار CRM در ذیل اشاره می کنیم

  • نرخ تبدیل سرنخ فروش
  • تحلیل باز کردن ایمیل
  • نرخ تحویل ایمیل
  • نرخ فرصت فروش جدید
  • نرخ مراحل بازاریابی و فروش
  • مقایسه سرنخ های فروش
  • مقایسه نتایج کمپین ها
  • مقایسه عملکرد کارمندان بازاریابی
  • قیف بازاریابی
  • هزینه های بازاریابی دوره ای


با استفاده از این تحلیل ها می توانید تصمیمات آگاهانه درمورد تکنیک های بازاریابی کسب و کار خود داشته باشید.

چرا تحلیل اتوماسیون بازاریابی مهم است؟ و بر روی چه مواردی تمرکز کنیم؟

بدون تحلیل اطلاعات و داده ها در بازاریابی شما در تاریکی تصمیم می گیرید، ولی مهم است که بدانیم برای تحلیل های بازاریابی باید بر روی چه معیاری تمرکز کنیم. معیار ها و داده های شما بر اساس نوع بازار کسب و کار متفاوت خواهد بود، همچنین مهم است که تیم بازاریابی دنبال معیار مناسب برای تحلیل اتوماسیون بازاریابی خود باشد که می تواند به بهبود و رشد کسب و کارتان کمک کند.

نرم افزار CRM کمک می کند که تصمیم بگیریم کدام معیار یا داده برای تحلیل و تجزیه بازاریابی تعیین شود.

هزینه بدست آوردن مشتری

یکی از معیار های مهمی که اکثر مدیرعامل ها علاقه دارند از آن اطلاع داشته باشند هزینه بدست آوردن مشتری یا تبدیل سرنخ فروش به فرصت فروش است.

برای بدست آوردن این هزینه در یک دوره زمانی کل مبلغ صرف شده برای بازاریابی را بر تعداد مشتریان جدید تقسیم می کنیم، عدد به دست آمده نشان می دهد که برای بدست آوردن یک مشتری چقدر هزینه می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی